čtvrtek 13. srpna 2015

Švadla Madla

Tak jsem si ho konečně na závěr mateřské koupila. 
Dlouho jsem šetřila na Janome či Brother, než mi došlo, že asi nejsem správný šetřící typ. Mám tedy obyčejného Vietnamce zn. Singer, ale zatím jen příjemně překvapuje, dokonce i riflovinu nakonec zdolal 
(jen s jednou zlomenou jehlou). A 2 roky záruky to jistí.
Návrat ke koníčku z puberty pár dní intenzivně a s nemalým nadšením probíhá. 
Začala jsem extra jednoduchou sukní a jen se modlila, abych tu prima látku, kterou jsem prostě musela mít, nezničila. V pase je úplet, co jsem sehnala za hubičku jako prostřih. A na dolním okraji mám místo začišťování našitou bavlnou krajku. 
Zbyly mi z 1,5 metru ještě dva menší kousky. Jeden jsem použila v kombinaci s recyklovanou riflovinou na báglík pro velkou školandu a ten druhý by mohl ještě stačit na nějaké pouzdérko se zipem.


Pro budoucí školkařky hned poté vznikly dva pytlíčky na náhradní oblečení.


Našemu neposedovi, na kterém oblečení jen hoří, jsem pořídila šortky a výstražnými kužely. Kéž by nebyly zasaženy v příštích hodinách žádným drtivý úderem a bez újmy se dočkaly i příští sezóny odřených kolen. 


A ještě jedna chvilková záležitost - dárek k narozkám pro kamarádku našich dvojčecích princezen, která také zakrátko vstoupí do vzdělávacího systému. Snad se jí bude na přezůvky hodit. 
A snad to holčičí hraní příště neskončí takovým pláčem jako dneska.



Moje malé dejavi. 
Seděla jsem navečer u mašiny, holky přehrabovaly šicí potřeby. I zbytek rodiny trávil s námi horký podvečer za závěsy kuchyně, v níž máme do 27 stupňů. Což je bez větráků celkem luxus při tom nynějším průběhu léta. 
Takové to povídání o všem možném a do toho moje tiché vzpomínání na jednu podobnou kuchyň.
Máma a její kovový miláček a já pod stolem mezi odstřižky látek.
Šití mě chytlo.
Škoda, že dneska zase nemůžu po půlnoci pozorovat z okna
meteorický roj Perseid. Včera to byla skvělá podívaná! Na "slzy svatého Vavřinečka" dlouho nezapomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat